الملاحظات

كيف أضيف صورة؟؟ [closed]

in الاستفسارات العامه
by (1.0k points)
+6 votes

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... بس سؤال شلون أضيف صورة؟؟ ما عرفت لما لقيت الصورة (أيقونة الصورة) وضغطت عليها طلعت لي نافذة واضيف رابط فما عرفت التقنية ☹️

...................... 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وسلم تسليماً كثيراً 

closed

1 Answer

by (752 points)
selected by
+4 votes

Best answer

مساء الخير ::

يوجد شرح كيفية أضافة صور في السؤال أو الاجابة 

*** اضغط هنا ***   .... بالتوفيق ..

by (1.0k points)
شكرا استاذة الله يعطيج العافية.. وكل عام وانتي بخير ومبارك عليج ما تبقى من الشهر
by (752 points)
وانت بألف خير حبيبتي
by (752 points)
zainab madi
ايه رأيك تسجلي عضوية ( حساب) اضغطي ع اللينك
https://bit.ly/3ntoLoy
اطرحي منشوراتك فيه هتلاقي اقبال ياما عليه مثل هنا بالظبط
by (1.0k points)
شكرا استاذة.. فهمت انه مالي مكان هنا.. الله يوفقكم ويوفق جميع الطلبة ❤️❤️
by (752 points)
يا خبر ابيض
لأ انت فهمتي ايه .. بعض الشباب هنا مسجلين في الموقع التاني وموجدين هنا برده
وعشان كدة حبيبت أعرفك بالموقع التاني قولت بما انك جديدة اكيد ما تعرفيه
by (1.0k points)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... استاذة لو سمحتي حابة اتكلم معاج بصراحة وما أخلي أي شي بقلبي يضايقني ..امس عقب ما قلتيلي والكلام الي اكتبته لي (SUNSET)للامانة زعلت وتضايقت وحسيت انه مو مرحب فيني هني خاصة انه صارلي يوم ونص فقط وسويت تسجيل خروج وطلعت بس ضليت متضايقة بس اليوم قلت لازم اتكلم عشان ما يكون في أي سوء فهم ..أول شي بالنسبة للرسمة الي نزلتها فهي من انمي جدا مشهور وحبيت اسوي فعالية مختلفة وحلوة نستخدم فيها الانجليزي بالاخير كلنا هني مختلفين وكل واحد فينا ينعكس علمه ومجاله وخبرته وهذا الحلو بالموضوع انه احنا جميلين باختلافنا ..وضحت للأخت معنى الرسمة وياريت تقرين الشرح لأني ابدا ما قصدت لفت الانتباه او (SHOW) ...واحنا هني كلنا نتعلم فمو مكان للفت الانتباه او التباهي كنت حابة اشارك واسوي فعالية  ولاني عارفة انه اي شي ينزل فيعني تمت مراقبته والموافقة عليه ...فعشان جذي كلمتج عشان يوضح لي الموضوع
ومثال على هالشي أستاذ إبراهيم في ناس ظنوا به السوء لما اختفى بس لما طلع وقال انه كان مريض (بكرونا مرتين الله يشفيه)ازال سوء الفهم إلي صار عند البعض  واعتذروا لانه اصدروا أحكام من غير تقدير للطرف الاخر ولم يلتمسوا له العذر
وبس هذا الي بقيت اقوله وعذرا على الازعاج بس ما بقيت يظل أي سوء فهم ...
دمتي بخير
by (752 points)
بجد انت جميلة وراقية جدا . لا تضايقي وقرأت كل شئ بس الاول خليني افهمك ان الموقع التاني معظمنا كلنا موجودين هناك زي هنا بالظبط وبما انك جديدة معنا انا حبيبت اعرفك عليه وانا واثقة انك هتحبيه جدا زي هنا برده .
ثانيا sunsetدي بنوته في غاية الاحترام انا اعرف الناس اللي هنا كلهم دائما بيرحبوا ويتشاركوا مع الغير وهي ما تقصد ابدا انها تضايقك . تعرفي انا لي بالرسم مش متخصصة فيه . بس اعرف ارسم ولما شوف الرسم بتاعك عرفت انه انمي . وعرفت انها تجسد اكثر من شخصية . كتير عجبني اختيار الالوان الاسلوب في تجسيد الشخصية جميل جدا .
تاني .لا تزعلي ابدا ولا تضايقي وشاركي ولا تتوقفي وتفاعلي كمان مع زملائك  احنا هنا وفي الموقع التاني عائلة واحدة وهتعرفي ده لما تتعرفي ع الجميع هنا وهناك هتلاقي ناس تجنن اسلوب راقي ومحترم . وانا حبيبتي موجودة في الاتنين ولو احتاجتي لأي شئ هتلاقيني .لكن ممنوع الزعل يا جميلة ❤ موفقة عزيزتي
by (1.0k points)
خلاص رضيت هههههه ...شكرا استاذة كلامج  اسعدني وااايد شكرا ربي يسعدج سعادة الدارين ...وربي يقدرني وأكون عند حسن ظنكم ..وشكرا لانج دعيتيني لموقع طليق إن شاء الله اذا قدرت راح اجي ... وواايد استانست انج رسامة و شكرا لكلامج ... شكرا لوجودج ودعمج لنا
185 Online Users
12 Guest 173 Member
Today Visits : 67607
Yesterday Visits : 91456
Total Visits : 54019817

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.3m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...